Assan Lojistik Firması

Politikamız

Kuruluş olarak;

    Ulusal/uluslararası ölçekte kapıdan kapıya entegre lojistik hizmetleri sunan şirketimiz; ithalat, ihracat, transit gümrükleme gibi, gümrük ve dış ticaret işlemlerini, bu işlemlere ilişkin,  yurt içi & yurt dışı lojistik (havayolu, denizyolu, karayolu ve demiryolu taşımacılığı), depolama & antrepo, elleçleme, muhasebe, finans ve bilgi işlem gibi faaliyetleri, elektronik bilgi varlıkları ve bu varlıkları korumak amacıyla kullanılan bilişim güvenliğini, yönetim & idari organizasyon faaliyetleri ile birlikte sunulan hizmetleri kapsayan Assan Lojistik ile ilgili;

 

  • İhtiyaca yönelik belirlenen hizmet çeşidi ile müşterilerimize en üst düzeyde kaliteli hizmet vermek ve hedeflerine ulaşmalarını sağlamak.
  • Müşterimizin beklenti ve şikayetlerini yönetmek, müşterilerimize hızlı ve etkin çözümler sunmak, memnuniyetlerinin sürekliliğini garanti altına almak, memnuniyet oranını arttırmak.

  • Tedarikçilerimizi ve performanslarını yönetmek, sürekli gelişimi sağlamak ve izlemek.

  • Çalışanlarımızın eğitim yoluyla mesleki bilgi, beceri düzeylerini yükseltmek ve sektöründe işinin lideri olmasına destek olmak,  çalışan memnuniyetini sağlamak.

  • Kalite ve Bilgi Güvenliği sistemlerinin kurallarına uymak, süreçlerimizi analiz etmek  ve sürekli iyileştirmek.

  • Kalite Bilgi Güvenliği politikasının uygulanmasını sağlamak ve kontrollerini yapmak. Güvenlik ihlallerinde gerekli yatırımları yönetim olarak desteklemek.

  • Risklerin gizlilik, bütünlük ve erişebilirlik olarak 3 ana güvenlik kuralına uygun şekilde değerlendirilmesini ve iyileştirilmesini desteklemek.

  • Şeffaflık ilkesi doğrultusunda, etik kuralları önemseyen, yasal mevzuata uyan bir  firma olmak.

  • Topluma ve çevreye duyarlı olmak.

  • Sosyal sorumluluk projelerine destek verip, projelerde  yer almak.

                                        imza